استخراج RNA

آزمایشگاه آزما اکسیر پژوه با هدف ارائه خدمات به دانشجویان و محققین، در زمینه استخراج RNA از انواع بافت های جانوری و گیاهی، میکروارگانیسم ها، خون، رده های سلولی، بافت پارافینه با بهره گیری از کیت های استخراج RNA آزما اکسیر پژوه، ویژگی هایی همچون : بالاترین دقت و کمترین زمان می باشد. پس از انجام استخراج RNA،  کیفیت و کمیت استخراج RNA  را با استفاده از دستگاه نانودراپ(Thermo Scientific) ارزیابی می گردد.  برای اطلاعات بیشتر درباره کیت های استخراج RNA به قسمت محصولات مراجعه نمایید. سپس بعد از استخراج برای مراحل بعدی سنتز cDNA و بررسی بیان ژن آماده می گردد.


مشکلات استخراج  RNA

از مشکلات کار با RNA می توان به فقدان آنزیم های متعدد مختص توالی مانند اندو نوکلئازهای محدودگر است که در دست ورزی DNA نقش برجسته ای دارند. مشکل دیگر وجود ریبونوکلئاز است. این آنزیم تجزیه کننده هنگام تخلیص RNA از سلول ها تخریب شده آزاد می گردد. 

وجود ریبونوکلئاز بر روی دست پرسنل آزمایشگاه ها سبب آلودگی وسایل، شیشه آلات و محلول ها می گردد، بنابراین ضروری است جهت حفظ مولکول های RNA از روش های مناسب مانند به کار بردن مواد شیمیایی تخریب کننده ریبونوکلئاز جهت شستشوی وسایل استفاده گردد.

کیت استخراج RNA از بافت
تومان 2.3100.000 50 تست
کیت استخراج RNA از بافت
به روش ستونی
مناسب برای استخراج RNA از انواع نمونه های انسانی و حیوانی
کیت استخراج RNA از گیاه
تومان 2.370.000 50 تست
کیت استخراج RNA از گیاه
روش ستونی
مناسب برای استخراج RNA از انواع نمونه های گیاهی
کیت استخراج RNA از بافت پارافینه
تومان 2.850.000 50 تست
کیت استخراج RNA از بافت پارافینه
روش رسوبی
مناسب برای استخراج RNA از انواع نمونه های بافت پارافینه