کیت های تخصصی استخراج DNA:

DNA  و RNA از ترکیبات اسیدنوکلئیک  هستند و یکی از تفاوت های این دو مولکول وجود قند های متفاوت در ساختمان و ساختار آنها است.در مولکول‌های  DNA ، قندهای دئوکسی ریبوز و در ساختمان RNA ، قندهای ریبوز وجود دارد. از ترکیبات مهم سلول ها ،مولکول‌های RNA  هستند  که از جمله نقش های اساسی آنها  سنتز پروتئین ها میباشد.

پیش نیاز دستیابی به اطلاعات ژنتیکی و ژنوم موجودات زنده ، استخراج DNA می باشد. یکی از شرکت های فعال در ایران که بسیار خوب و ثابت قدم در این زمینه ، ارائه ی خدمات میکند ، شرکت آزما اکسیر پژوه تولید کننده تخصصی ترین کیت های مولکولی می باشد که با توجه به شرایط اقتصادی و تحریم های فعلی توانسته است در این زمینه تولید محصولاتی با کیفیت بسیار مطلوب و اقتصادی به بازار ژنتیک عرضه کند و نیاز کاربران را در زمینه استخراج DNA مرتفع سازد.

قیمت کیت استخراج DNA  آزما اکسیر پژوه با توجه به کیفیت مطلوب  آن و نیز تامین نیاز محققان ، پژوهشگران و دانشجویان عزیز کشورمان مقرون به صرفه و بسیار رقابتی در بازار ژنتیک ایران است.

به اختصار به توضیح هر یک از کیت های استخراج DNA تولید شده توسط شرکت آزما اکسیر پژوه می پردازیم:

 کیت استخراج DNA از خون:

این کیت به روش ستونی بوده و مهمترین نکته در کیفیت مطلوب آن ، غشای سیلیکایی ستون کیت بوده که از مرغوب ترین نوع غشا استفاده شده است .

در آزمایشگاه ها طبق رکورد ثبت شده از محققان عزیز کشورمان ، مقدار محصول DNA ژنومی برای نمونه های خون از 4 تا 12 میکروگرم و برای نمونه های سلول از 20 تا 40 میکروگرم می باشد .

کیت استخراج DNA ژنومی از خون برای انواع نمونه های خون کامل ، سرم ، پلاسما ، ترشحات بدن و همچنین آزما اکسیر پژوه به طور اختصاصی کیت استخراج DNA از اسپرم را تولید کرده است.

کیت-استخراج-DNA-از-خون

 کیت استخراج DNA از بافت:

این کیت با متد ستونی و غشای سیلیکایی طراحی و تولید شده است. این کیت با انواع نمونه های بافت حیوانی ، سلول کشت داده شده ، استخراج DNA ویروسی از خون ، باکتری ، مخمر، قارچ و … سازگاری دارد .همچنین با استفاده از بروشور محصول و ویدیو آموزش استخراج DNA از بافت که در وبسایت آپلود شده است.

کیت-استخراج-DNA-از-بافت-با-ستون

 

کیت استخراج DNA از بافت FFPE:

پژوهشگران احتیاج دارند برای دستیابی به استخراج DNA  با خلوص بالا و کیفیت مطلوب از یک کیت کارآمد و بهینه برای فرایند استخراج DNA از بافت تثبیت شده در پارافین استفاد کند . شرکت آزما اکسیر پژوه ، کیت استخراج منحصر به نمونه های فیکس شده در پارافین ارائه داده است که تمامی نیاز محقق را  تامین می کند .

ساختار این کیت ستونی و با غشای سیلیکا است . ارزیابی کمی و کیفی برای روی  محصول DNA  استخراج شده با استفاده از کیت استخراج DNA  از بافت پارافینه حاکی از کیفیت ، کارایی و کارآمدی این محصول نسبت به محصولات مشابه ایرانی و خارجی در بازار است .

کیت-استخراج-DNA-از-بافت-پارافینه

کیت استخراج DNA از بافت پارافینه به روش ستونی

 کیت استخراج DNA از گیاه:

این کیت با متد ستونی و غشای سیلیکایی طراحی و تولید شده است. این کیت با انواع نمونه های بافت گیاهی از قبیل: غلات(ذرت، سویا، گندم)، جلبک ها، گیاهان دارای فنول بالا و … سازگاری دارد .همچنین برای اطلاعات بیشتر درباره کیت و نحوه استفاده آن بروشور محصول و ویدیو آموزش استخراج DNA از گیاه در وبسایت آپلود شده است.

کیت-استخراج-DNA-گیاه-به-روش-ستونی

 

محصولات و خدمات مرتبط:

کیت استخراج DNA از باکتری، کیت استخراج DNA از ژلاتین، کیت استخراج DNA از اسپرم، کیت استخراج DNA از بزاق دهان، خدمات استخراج DNA، خدمات استخراج RNA