محصولات جدید

کیت ردیابی عامل بیماری گال( Sarcoptes scabiei)

کیت-ردیابی-عامل-بیماری-گال-یا-جرب

کیت شناسایی عامل بیماری گال Sarcoptes scabiei

انگل هشت‌پایی که باعث ایجاد بیماری گال در انسان می‌شود، بسیار کوچک و ذره‌بینی است. انگل گال (سارکوپتس)Sarcopetes scabiei ماده، زیر پوست بیمار را سوراخ می‌کند و در آن تونل‌هایی برای تخم‌گذاری خود به وجود می‌آورد. هنگامی که تخم‌ها باز می‌شوند، لاروهای (نوزاد حشره) گال به سطح پوست می‌آیند تا در آنجا بالغ شوند و به نقاط دیگر پوست بیمار، یا به پوست سایر افراد در ارتباط با بیمار منتقل شوند.

خارش پوست شما در این بیماری، به دلیل عکس‌العمل بدنتان به انگل‌ها، تخم‌ها و ضایعات آن‌ها است. دقت داشته باشید که هرگونه ارتباط فیزیکی یا استفاده از لباس‌ها یا لوازم خواب شخص مبتلا به گال، باعث انتقال انگل‌ها به پوست شما و مبتلا شدنتان به این بیماری خواهد شد.

انسان‌ها و حیوانات، هر کدام از دو گونه مختلف گال به این بیماری مبتلا خواهند شد. هرکدام از گونه‌های انگل گال، میزبان مخصوص به خود(حیوان یا انسان) را دارند و جدا از میزبان مربوطه نمی‌تواند مدت زمان زیادی زنده بماند.

عامل بیماری گال یا جرب

این احتمال وجود دارد که پوست انسان‌ها با قرار گرفتن در معرض حیوانات مبتلا به گال، عکس‌العمل‌هایی را از خود نشان دهد، اما به طور کلی، یک انسان نمی‌تواند این بیماری را به طور کامل و به شدت زمانی که از یک انسان دیگر به او منتقل می‌شود، از یک حیوان دریافت کند.

 

مشاهده لینک محصول کیت ردیابی عامل بیماری گال Sarcoptes scabiei

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *