محصولات جدید

نتایج کنترل کیفیت کیت استخراج DNA آزما اکسیر پژوه

کیت استخراج DNA از بافت و نمونه های زیستی
کیت استخراج DNA آزما اکسیر پژوه، جهت استخراج DNA از انواع نمونه های زیستی از قبیل بافت انسانی، جانوری، خون، سلول، گیاه، باکتری و همچنین مایعات بدن کاربرد دارد.
ویژگی های کیت استخراج DNA آزما اکسیر پژوه:
1- استخراج DNA با غلظت بالا
3- خلوص بالا و حذف inhibitor ها
2- استخراج DNA از کم ترین حجم نمونه 0.01
3- ستون سیلیکایی با کیفیت بسیار بالا
کیفیت DNA استخراج شده به گونه ای می‌باشد که می توان از آن برای تست های مولکولی از قبیل PCR، ریل تایم، کلونینگ، توالی یابی ، NGS و… استفاده نمود. برای انجام فرآیند استخراج DNAبه حدود 1.5 ساعت زمان نیاز دارید . در ویدیو ذیل مراحل استفاده از کیت استخراج DNA آزما اکسیر پژوه قرار داده شده است.

 

در تصویر ذیل DNA های استخراج شده از انواع نمونه های زیستی ، با استفاده از کیت استخراج DNA مشاهده می گردد.
عکس ژل الکتروفورز DNA استخراج شده با کیت استخراج DNA آزما اکسیر پژوه

عکس-ژل-الکتروفورز-کیت-استخراج-DNA-از-نمونه-زیستی-آزما-اکسیر-پژوه

 

 

همان طور که در تصویر ذیل مشاهده می گردد برای بررسی کیفیت کیت استخراج DNA، شرکت آزما اکسیر پژوه اقدام به ارسال کیت به انستیتو پاستور نموده است. نتایج آنالیز کیت استخراج DNA روی نمونه های زیستی مختلف نشان از کیفیت بالای این محصول می باشد.

 

عکس تاییده کیفیت کیت استخراج DNA از انستیتو پاستور

بررسی-کیفیت-کیت-استخراج-DNA-آزما-اکسیر-پژوه

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معرفی کیت استخراج DNA آزما اکسیر پژوه

قیمت کیت استخراج DNA آزما اکسیر پژوه

 کیت های تخصصی استخراج DNA:

DNA  و RNA از ترکیبات اسیدنوکلئیک  هستند و یکی از تفاوت های این دو مولکول وجود قند های متفاوت در ساختمان و ساختار آنها است.در مولکول‌های  DNA ، قندهای دئوکسی ریبوز و در ساختمان RNA ، قندهای ریبوز وجود دارد. از ترکیبات مهم سلول ها ،مولکول‌های RNA  هستند  که از جمله نقش های اساسی آنها  سنتز پروتئین ها میباشد.

پیش نیاز دستیابی به اطلاعات ژنتیکی و ژنوم موجودات زنده ، استخراج DNA می باشد. یکی از شرکت های فعال در ایران که بسیار خوب و ثابت قدم در این زمینه ، ارائه ی خدمات میکند ، شرکت آزما اکسیر پژوه تولید کننده تخصصی ترین کیت های مولکولی می باشد که با توجه به شرایط اقتصادی و تحریم های فعلی توانسته است در این زمینه تولید محصولاتی با کیفیت بسیار مطلوب و اقتصادی به بازار ژنتیک عرضه کند و نیاز کاربران را در زمینه استخراج DNA مرتفع سازد.

قیمت کیت استخراج DNA  آزما اکسیر پژوه با توجه به کیفیت مطلوب  آن و نیز تامین نیاز محققان ، پژوهشگران و دانشجویان عزیز کشورمان مقرون به صرفه و بسیار رقابتی در بازار ژنتیک ایران است.

به اختصار به توضیح هر یک از کیت های استخراج DNA تولید شده توسط شرکت آزما اکسیر پژوه می پردازیم:

 کیت استخراج DNA از خون:

این کیت به روش ستونی بوده و مهمترین نکته در کیفیت مطلوب آن ، غشای سیلیکایی ستون کیت بوده که از مرغوب ترین نوع غشا استفاده شده است .

در آزمایشگاه ها طبق رکورد ثبت شده از محققان عزیز کشورمان ، مقدار محصول DNA ژنومی برای نمونه های خون از 4 تا 12 میکروگرم و برای نمونه های سلول از 20 تا 40 میکروگرم می باشد .

کیت استخراج DNA ژنومی از خون برای انواع نمونه های خون کامل ، سرم ، پلاسما ، ترشحات بدن و همچنین آزما اکسیر پژوه به طور اختصاصی کیت استخراج DNA از اسپرم را تولید کرده است.

کیت-استخراج-DNA-از-خون

 کیت استخراج DNA از بافت:

این کیت با متد ستونی و غشای سیلیکایی طراحی و تولید شده است. این کیت با انواع نمونه های بافت حیوانی ، سلول کشت داده شده ، استخراج DNA ویروسی از خون ، باکتری ، مخمر، قارچ و … سازگاری دارد .همچنین با استفاده از بروشور محصول و ویدیو آموزش استخراج DNA از بافت که در وبسایت آپلود شده است.

کیت-استخراج-DNA-از-بافت-با-ستون

 

کیت استخراج DNA از بافت FFPE:

پژوهشگران احتیاج دارند برای دستیابی به استخراج DNA  با خلوص بالا و کیفیت مطلوب از یک کیت کارآمد و بهینه برای فرایند استخراج DNA از بافت تثبیت شده در پارافین استفاد کند . شرکت آزما اکسیر پژوه ، کیت استخراج منحصر به نمونه های فیکس شده در پارافین ارائه داده است که تمامی نیاز محقق را  تامین می کند .

ساختار این کیت ستونی و با غشای سیلیکا است . ارزیابی کمی و کیفی برای روی  محصول DNA  استخراج شده با استفاده از کیت استخراج DNA  از بافت پارافینه حاکی از کیفیت ، کارایی و کارآمدی این محصول نسبت به محصولات مشابه ایرانی و خارجی در بازار است .

کیت-استخراج-DNA-از-بافت-پارافینه

کیت استخراج DNA از بافت پارافینه به روش ستونی

 کیت استخراج DNA از گیاه:

این کیت با متد ستونی و غشای سیلیکایی طراحی و تولید شده است. این کیت با انواع نمونه های بافت گیاهی از قبیل: غلات(ذرت، سویا، گندم)، جلبک ها، گیاهان دارای فنول بالا و … سازگاری دارد .همچنین برای اطلاعات بیشتر درباره کیت و نحوه استفاده آن بروشور محصول و ویدیو آموزش استخراج DNA از گیاه در وبسایت آپلود شده است.

کیت-استخراج-DNA-گیاه-به-روش-ستونی

 

محصولات و خدمات مرتبط:

کیت استخراج DNA از باکتری، کیت استخراج DNA از ژلاتین، کیت استخراج DNA از اسپرم، کیت استخراج DNA از بزاق دهان، خدمات استخراج DNA، خدمات استخراج RNA